Hoe kan je als financieel adviseur of planner de waarde van advies vergroten? Hoe benut je jouw kracht, talenten, kansen en onderscheidendheid voor wat je wilt?
1. De waarde van advies vergroten vanuit eigen kracht
Bij de waarde van advies denken adviseurs (net als klanten) vaak eerst aan goede producten voor een lage prijs. Echter, klanten krijgen veel meer dan een product.
Problemen worden opgelost en verlangens vervuld. Daarbij maak je als adviseur of planner zelf het verschil. Het vergroten van de waarde van advies begint bij de kracht van je eigen talenten, waarden en kwaliteiten.
Toegevoegde waarde adviseur en intrinsieke motivatie
Hoe vergroot je als adviseur de toegevoegde waarde vanuit je intrinsieke motivatie? Hoe zet je daartoe de kracht van je talenten, kwaliteiten en waarden in? Hoe bereik jij je beste resultaten?
De waarde van advies versus waarden en waardering
De financieel adviseur en planner loopt er tegenaan dat waarden willekeurig, betekenisloos en krachteloos kunnen overkomen. Waarom doen je waarden er toe voor de waarde van advies en je toegevoegde waarde? Wat gaat er ‘fout’?
2. De waarde van advies met personal branding en online marketing vergroten
Financieel adviseur, planner en personal branding
De waarde van advies wordt sterk bepaald door je verhaal over wat je biedt, voor wie en wat je drijft. Personal branding helpt je vanuit je kracht naar een duidelijke, consistentie en authentieke boodschap.
Financiële marketing online voor adviseurs en planners
Online marketing in de financiële dienstverlening staat vaak voor adviseurs en planners nog in de kinderschoenen. Dat biedt vele kansen voor het vergroten van de waarde van advies en het ontwikkelen van relaties vanuit de eigen identiteit.
Leer meer over hoe je de waarde van advies vergroot met gratis email cursus en nieuwsbrief. Klik op de knop “Leer meer >>”: