Talentident Talentident

Doen en bereiken wat je echt wilt!

Over Talentident en Klaas den Breejen

Talentident Online marketing en personal branding advies bureau

Talentident helpt financieel adviseurs met doen en bereiken wat je echt wilt. Door hulp bij de waarde van advies, personal branding en online marketing financiële dienstverlening. Talentident is opgericht door Klaas den Breejen.

Problemen en verlangens

Waarvoor kan je terecht bij Talentident? Denk aan:

  • Stress, omdat je meer goede klanten nodig hebt.
  • Je klanten ervaren de waarde van advies onvoldoende.
  • Je doet te weinig aan online marketing en personal branding.
  • Of je stelt het uit.
  • Of het kost teveel tijd en geeft te weinig resultaat.

Verlangens kunnen zijn:

  • Meer van waarde zijn voor je klanten.
  • Meer tijd voor je familie en vrienden, of vrij zijn.
  • Een bloeiende, succesvolle zaak.
  • Trots en betekenis ervaren bij wat je doet.
  • Je potentieel ontwikkelen.

Toegevoegde waarde voor financieel adviseurs

Talentident helpt financieel adviseurs met doen en bereiken wat je echt wilt. Dit is onze belofte en toegevoegde waarde.

Juist financieel adviseurs, zoals financieel planners hebben in deze tijd veel kansen voor vernieuwing, vanuit een eigen krachtige boodschap. Waarmee je de waarde van advies vergroot.

Doen en bereiken wat je echt wilt kan niet zonder persoonlijke kracht. Die kracht ontwikkel je vanuit je talenten, waarden en kwaliteiten.

Vanuit deze visie hebben we drie aandachtsgebieden.

  1. Voor de waarde van advies werkt het niet als je jezelf klein of onzichtbaar houdt. Laat zien wie je bent en waarvoor je staat.
  2. Personal branding is geen imago building, trucje of franje. Geef duidelijkheid over wie je helpt wat doen en bereiken en wat je drijft.
  3. Online marketing financiële dienstverlening is veel meer dan een visitekaartje. Het helpt je identiteit, relaties en transacties ontwikkelen en doen groeien.

Vanuit een nieuw en innovatief gedachtegoed is een aanpak ontwikkeld die de kracht van talenten en identiteit als basis neemt. Vandaar de naam: ‘Talentident’.

De aanpak integreert genoemde drie, doorgaans gescheiden aandachtsgebieden: de waarde van advies, personal branding en online marketing.

Voordelen

Voordelen van de oplossing en aanpak van Talentident zijn ondermeer:

  • aantrekken van ideale klanten en specifieke klantgroepen
  • meer loyale klantrelaties
  • meer toegevoegde waarde voor je relaties en jezelf
  • onderscheidendheid vanuit eigen kracht en potentieel
  • meer winst en succes
  • een praktische én omvattende aanpak

Voordelen waar je misschien niet direct aan denkt, zijn:

  • een frisse kijk op online marketing, personal branding en de waarde van advies
  • plezier, trots en voldoening bij je online marketing en personal branding
  • vertrouwen in je vermogen tot oplossen van je business uitdagingen
  • minder stress over je zaak en de rekeningen die je moet betalen
  • persoonlijke groei vanuit wat voor jou waarde heeft en wat jij te bieden hebt

Wil je meer weten over wat Talentident kan betekenen, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief. Of neem voor vragen, feedback, een afspraak of advies contact op.

Over Klaas den Breejen

Klaas den Breejen Online marketing en personal branding advies bureau Talentident - Utrechtse Heuvelrug - Driebergen

Doen en bereiken wat je echt wilt

Van jongs af aan sta ik vaker stil bij wat ik wil doen en bereiken. Nieuwsgierig, gefascineerd en gedreven. Ik bekwaamde me erin via werk, studie en persoonlijke ontwikkeling.

Jarenlang werkte ik als project manager bij ABN AMRO in ICT&Organisatie projecten voor de zakelijke kredietverlening, All Finance advies voor particulieren, internet bankieren en risk management.

Een scherpe en praktische visie ontwikkelen op wat we gaan doen en bereiken, waarom, met wie en hoe, kenmerkte mijn aanpak. Ik heb een business focus en werk graag vanuit het potentieel, de energie en de drive van de teamleden.

Na ABN AMRO startte ik Den Breejen Coaching & Organisatieadvies. Echter, wat ik echt wil doen en bereiken, in mijn midlife, mijn tweede levenshelft, was ik kwijt.

Vinden wat je echt wilt doen en bereiken

Ik schoolde me bij, netwerkte, probeerde dingen uit, schreef artikelen en had coaches. Ik verdiepte mij in talenten en identiteit ontwikkeling en in online marketing en personal branding. Ook solliciteerde ik als interim project manager.

Jarenlang zei ik: ‘Ik ben een resultaatgerichte project manager’. Maar ik ontdekte dat iets bijdragen voor mij meer kenmerkend is. ‘Wat heb je aan resultaten als ze geen achterliggend doel dienen, of niets wezenlijks bijdragen?’

Resultaatgerichtheid werd in organisaties echter een doel op zich. Onderzoeken wat je wilt doen, bereiken en bijdragen, voor wie en hoe, is er dan steeds minder bij. Het vak project management is daarmee in mijn ogen versmald en uitgehold.

In zo’n doorgeschoten resultaatgerichte cultuur verlies ik mijn inspiratie, energie en werkplezier. Ik merkte bij sollicitaties een fysieke weerstand in mezelf.

Het bracht me tot verdere vragen: Hoe ontdek je nu wat je echt wilt doen en bereiken? Hoe zet je je talenten en kwaliteiten krachtig in? Hoe en voor wie voeg je waarde toe, zodanig dat je waardering ontvangt? Hoe draag ik zelf wezenlijk bij?

Bijdragen die er wezenlijk toe doen

Jarenlang groeiden ideeën voor een nieuwe aanpak voor talenten en identiteit ontwikkeling, toegepast in online marketing en personal branding. Via Talentident wil ik daarmee financieel adviseurs helpen met doen en bereiken wat je echt wilt.

De huidige globale economie en maatschappij leidt tot een meer complex bestaan. Daarbij is grote verwarring ontstaan over geld, waarde, waarden en wat je echt wilt. Er is innovatie nodig in hoe mensen daar anders mee kunnen omgaan.

Komende jaren wil ik mijn aanpak, vele ideeën en Talentident doorontwikkelen. Verdere innovatie, partnerships en financiering zijn daarbij nodig. Over mijn personal branding het volgende:

  1. Klaas den Breejen talenten identiteit personal brandingWat ik doe en mensen help doen: Ik help financieel adviseurs met doen en bereiken wat je echt wilt. Belangrijk talent hierbij is ‘de grondlegger’. Dit talent helpt mij met een visie en een aanpak waarmee ik mensen help resultaat boeken.
  2. Waarom ik doe wat ik doe: Mijn drijfveer is mijn behoefte mensen te helpen met bijdragen die er wezenlijk toe doen. Het talent dat mijn focus richt op mijn drijfveer, op waarom ik doe wat ik doe, is ‘de leermeester’.
  3. Hoe ik graag betekenis geef: Vanuit de talenten ‘raadgever’ en ‘facilitator’ geef ik graag betekenis. Bij ‘de raadgever’ gaat het om betekenis geven in persoonlijke relaties.  ‘De facilitator’ gaat over betekenis geven via onpersoonlijke relaties.

Mijn kwaliteiten en waarden, die voortkomen uit mijn talenten zijn:

  • Bijdragen (Zorg, leiderschap en vorming, opdat volgende generaties er komen).
  • Ontwikkelen (Groei als individu, relatie, team, organisatie en samenleving).
  • Wezenlijk (Ervaren van vitaliteit, inspiratie, uitdaging en speelsheid).
  • Geheel (Denken én ervaren, afstand én verbinding, verschil én samenhang, individu én gemeenschap).